2012. május 29., kedd

"Búcsú"

Ahogy ígértem, álljon itt néhány kép, és néhány gondolat arról, hogyan is sikerült a hosszú hétvége a pünkösdi búcsúval.


Hát!!!! Nem ringattam rózsaszín álmokat, azt is tudom hogy az idő szebbé teheti az egyébként gyengécske teljesítményeket is, de idén "összetört egy álom."
Az első döbbeneten már túl vagyok:-) Az otthonkákkal alul lőttem, mert a fűkaszák vitték a pálmát, mellettük a melltartók, és a "bőr"övek keresték gazdáikat. Nem sok sikerrel...
Minden eddigit alulmúlt a mostani ünnepi felhajtásunk, azóta már többekkel is beszéltem erről, hasonló véleményen vagyunk.
Oda a hangulat, marad az emlék...búcsúzom az oly sokáig várva-várt két naptól, lélekben, és a fiam felnövéséig testben is...

És a képek...

Visszatért a régi jó lánchinta, de üresen pörgött! Az nem a hangulat miatt volt, inkább az árak voltak riasztóak!



Kör-forgás, annak aki bírja gyomorral...


Szép szép, de üres!


Horgász a pácban...



Na, ez már extrém sportnak számított nálam:-)



Szerinted???

Gyermek lánchinta, állás időben...


A dodgemig, és a libegőig el sem jutottam...Láthatóan az idő sem kedvezett, de a vidéki mulatni vágyót ez kevésbé tartja vissza.

Te mikor ültél ilyen szerkentyűkben?


Ha tetszett a bejegyzés, ha érdekel a vidéki élet, légy rendszeres olvasóm, és csatlakozz facebook közösségünkhöz.
Ezt megteheted itt!




Nincsenek megjegyzések: