2012. december 5., szerda

Tünemény

Meglepően kevés számú bejegyzésem oka, hogy tanulnom kell, így éjjelente a monitort másra használom. Ezért marad el néhány számomra oly kedves bejegyzés, és kevésbé tudom követni az általam kedvelt blogokat is. De kitartás, már nincs sok a vizsgaidőszakból:-) Most kezdődött, de nekem már egy hónapja tart legalább, esténként...
Szóval kicsit megveregetem a vállamat, összeszorítom a fogaimat, és befejezem amit elkezdtem. Remélem azért egy-két bejegyzére futja majd!

Addig is szép ünnepi készülődést, kevés hazavitt munkát kívánok!
A hó pedig! Nahhh, az ide is megérkezett. Én nagyon örülök neki; éjjelente, amikor már mindenki alszik, kinézek a fareluxa között, és olyan nagy csönd van, hogy magamat hallom...szóval van ennek a baglyoskodásnak egy kis előnye is. Végtelenül nyugodt minden, és olyan megnyugtató, hogy ott vagyok, ahol...és hálás vagyok érte...

Olyan ez mint a böjt, csak itt nem az ételt vonom meg magamtól, hanem az alvást. (Ami amúgy is kiszámíthatatlan, és rendszertelen.)Új gondolatokra, és felismerésekre serkent félkómában bóbiskolva magamhoz térni, és elmélkedni:-) De tényleg.

Megyek is, nem húzom az időmet:-)

Üdv: Gitta

"...gyorsan egy jó puha ágyba!"


Egy kis ötlet azért belefér:-))
képek forrása
A Facebookon még megtalálsz, nézz szét ott is!

Nincsenek megjegyzések: