2014. november 23., vasárnap

Egyszerűen Piros

Ha a piros színt kérdezed, háát, talán húsz évig idegenkedtem tőle...Tényleg sokáig, és komolyan. Ma sem része például a ruhatáramnak, csak egy- egy "karácsonyi darab" erejéig, de kiegészítőként apró lépésekben, megkedveltem. Emlékszem, akkor változott a környezetem, változott ez életem, és talán, meg hát persze: változáson mentem át magam is természetesen. Először csak kezembe akadt egy -egy pamutpóló, aztán más kicsinységek. Észrevettem, hogy piros! Megijedtem: mi ez, ki ez?:-)

De nem estem kétségbe: a színek szeretetének változása ugyanolyan természetes folyamat, mint az ételek tekintetében kialakult ízlésünk és gusztusunk változása. Nem szeretted a sóskát? Most pedig igen? Ennyi. Átalakulunk - formálódunk. És akkor nem beszéltünk a ' korszakokról'! Arról, hogy van akinek egész korszakai vannak, aminek következtében minden létezőt arra a színre alakít, fest, varr. Vagy a falszínek. Van aki a színesek felől evez a fehér szín felé: élénk-pasztel-fehér, és van ki fordítva. Egy ideig jól esik a napsárga, de ma inkább a letisztultságra vágyunk. És aztán olyan jó egy - egy régi színnel találkozni újra. És van ami meglepő: ezt hogy szerethettem?
A téli ünnepek előtt  előjönnek a színek, így a piros.
A föld színek rajongója vagyok, voltam és maradok. Ehhez érett be a fehér, és ezekhez csatlakozik alkalomadtán néhány más árnyalat. És ilyenkor télen, nem csak karácsonykor, szívesen díszítem a teraszt piros tárgyakkal. Ezekkel itt alább:

 
Az öreg asztalról...


 
A fehér mindig jó választás!




 
 
Nemcsak gyertyát tehetünk bele...
 
 
***
 
Újabb részletek kerülnek elő...




A súly, nem felesleg ebben az esetben:-)
 
 
***
 
"Szív nélkül nincs élet mégsem..."
 




És a nagy kedvencem!!
 

 
A piros postaláda, mint karácsonyi dísz. Egy Posta Múzeum emléke egyébként...
 
***
Fából szarvas, egy-két gyerek játék is ide kerülhet...



 
 
***
 
No ez, egy pillantás eredménye.
 


 
Ha van néhány piros bizsu, nyaklánc, karkötő, díszítésként is gondolj rájuk!
 
A túlzsúfoltság elkerülésének érdekében válogass!
És...
...gyere el facebook oldalamra is!
 



Nincsenek megjegyzések: