2016. március 12., szombat

Tavaszváró

Az ünnepek nem telhetnek el egy kis színes díszítés nélkül. A fehér szín mellett nekem bármi jól mutat. Volt nekünk egy- két régi varrógépünk. Olyan igaziak, amiket lábbal hajtott mamám, aztán az újabbat elektromosan anyukám. Az egyik réginek, amit már nem használ senki, van egy fiókja. 
Volt már ebben csekk, kacatok, most pedig ezeket a szép tiszta fehér gyertyákat tárolom benne.




A kis színes madárka egy olcsó fadísz a helyi mindenesből; tetszettek a színei, még ha nem is túl érdekfeszítő a fazonja.
 



Idén a teraszunkon egy-két mandzsufűz ágon készítettem el a húsvéti dekorációt. A régi ágak már éppen a kidobás határán álltak, amikor rájöttem, hogy éppen jó lesz ez nekem...




Lehántottam, amennyire tudtam. Majd ezeket a - szintén olcsó  - díszeket akasztottam rá a K...K-ből, a két évvel ez előtt vásárolt Ob..-s kerámia pillangókkal egyetemben. Nem is tudom milyen légies könnyű műanyagból gyártják ezeket a műtojásokat, de gyakorlatilag nincs súlya. 
Azért ígérem, egy kis kézzel készített díszítést is fogok még mutatni:-)



2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Nekem is hasonló ágam van, s az aktuális ünnep szerint dekorálom. (Most majd, még eddig nem jutottam el.)

Gitta írta...

Ezek az ágak nagyon hasznosak, tényleg bármikor előveszem, jut rá valami.