2012. szeptember 21., péntek

Mire elég ma 125 Ft?

Nem régen egy JYSK áruházban jártam.
Megláttam-a legalsó polcok egyikén-"valami sok sárgát", amolyan kukás sárga színű sárgát:-)

Ezeket:


Ezek itt poháralátétek. Lgalábbis annak árulják őket. Rövid magamba mélyülés után rájöttem, hogy az első gondolat,  amikor rápillantottam, az volt bennem, hogy ezek fellógatható ablakdíszek. Amikor láttam, hogy nem, arra gondoltam, de mégis! Majd az lesz belőlük! Mert egyszerűen csak felfűztem egy cérnára hármat, a négyből. A páratlan számú elemek harmonikusabbak. Bár a képen csak kettő látszik. Anyagát tekintve amolyan természetesnek álcázott műanyag.:-) Én erre elég háklis vagyok, mert nem szeretem, ha valami másnak akar látszani, mint ami, pl. a laminált padlónk fának:-)) de ez nem akart másnak látszani. Én láttam másnak. És bevallom, megtetszett.


Persze, szebben is fel lehetne fűzni, szebb anyagra, de siettem...

Azt hiszem, egy-két őszi évadot ez a szín ki fog bírni. Őszies, mértékkel szépen mutat, és erős.
Ja, és csak 125 Ft!


Keress  a Facebookon is!
 

Nincsenek megjegyzések: