2012. május 10., csütörtök

Madár-otthon...

"Nálatok, laknak-e állatok?"
Ismerős,ugye?

Május 10. A Madarak és Fák Napja. Figyeljünk Rájuk!


Nálunk minden évben beköltöznek a "panelba" kismadarak, és költenek.
Tojást. Nem tudom miért érzik itt jól magukat, lehet hogy azért, mert jelenleg nincs kutyánk, de a madáretetőnek szánt, laminált maradékból eszkábált lakocskát belakják, fészket építenek, és innen repülnek ki. Nem tudom milyen madárka lakott itt, mert nem sikerült kifigyelnem...

Idén közelebb mentem, amikor már láttam, hogy nincs mozgás, és bekukkantottam...tökéletes puha fészekmeleg fogadott! Már nincs ott senki, de látszik a nyoma a bennti életnek.

Lefotóztam, hátha még te sem láttál közelebbről ilyet!

Ez is egy vidéki otthon:-)


Belső körök





sk
Nem volt szívünk a maradék laminált padlót kidobni, így madárlak lett belőle. (Igen, sajnos laminált padlót mondtam, ami csak utánzat, de a házunk adottságai nem tettek lehetővé mást...)Mindenesetre a madaraknak is jó szolgálatot tesz!



Még több képet mutatok neked,itt!

Ha tetszett a bejegyzés, légy rendszeres olvasóm!

Ha érdekel a vidéki élet, ha benned is rejtőzik egy vidéki lélek, látogass meg újra, csatlakozz facebook közösségünkhöz!
Ezt megteheted itt!

Nincsenek megjegyzések: