2012. június 14., csütörtök

Kövirózsák

Néhány hete készítettem kövirózsáimról ezt a pár képet. Azért mutatom meg, mert annak ékes bizonyítéka, hogy a kövirózsa tényleg megél hihetetlen egyszerű körülmények között, és minden különösebb felhajtás nélkül szaporodik, anélkül, hogy tennénk érte valamit. Na jó, locsolni néha szoktam, és egy kis földet vetek a tövéhez!
A rózsákat, tavaly dobtam -szószerint-rá az udvarban található régi köveinkre, mert a "sosemvolt" sziklakertemben annyira elszaporodtak, hogy már ritkítani kellett őket. Sajnáltam őket, nem volt szívem kidobni, csak azért, mert többen lettek mint én gondoltam...Így a köveken kötöttek ki. De még jó, hogy így tettem, mert most majdnem minden kövemen van egy rózsa, és egyre szebbek.
Sajnos bedöglött a fényképezőm, így a mostani állapotot egyenlőre nem tudom "idetenni", de később megmutatom mennyit nőttek! Végül még pár kép készült "csakúgy" kövekről is:-)

Azért is mutatom, hogy próbáld ki te is! Igazán rusztikus látványt nyújt, és szerintem minden kertben eredeti!








Túlélő


Pici szekfű-félék is jól meg élnek itt

No, ez a növény óriásira-nem túlzok- majd' egy méteresre nőtt! Ki gondolta volna...


Csak kövek...

Még egy rózsa...Látható, hogy milyen kicsi földben/földön van. Ez egy igazán szívós növény!





Ha tetszett a bejegyzés, légy rendszeres olvasóm, és csatlakozz facebook közösségünköz!
Ezt megteheted itt!







Nincsenek megjegyzések: