2014. július 11., péntek

Eső előtt

 
Bár lépten -nyomon hangoztatom, hogy ez egy kerttel (is) foglalkozó blog, mégis úgy érzem, elhanyagolom bemutatását, alakulását. Pedig a gyakorlatban nincs ez így. Hetente kapálom, gyomtalanítom, igazgatom, a férjem pedig igyekszik locsolni. Ezeket a képeket is egy jó hete készítettem, de csak most, ebben a zord időben lett időm és erőm feltenni őket. Így ezek már kevésbé aktuálisak, mivel két napja szakad az eső, és bizonyosan óriásira duzzadtak a növekvő-félben levő finomságaink. Az igazság az, hogy az elmúlt hét, hetek jó idője arra sarkalt, hogy szabadidőmben az udvarban pepecseljek, arréb tegyek egy követ, vagy kettőt, kitaláljak újabb kerti dekorációkat a meglévők újrahasznosításával. Nem volt szívem a gép előtt ülni...
Néha azzal is eltelik egy-két éjszakai óra, hogy magam is inspirálódom bloggertársaim írásaiból, erőt merítek gyerekes bloggerek kifogyhatatlan ötleteiből és dekorálási munkáiból (bár nem értem mikor van mindezt idejük véghez vinni??:-)) és olvasgatok, képeket nézegetek.
 
 
Szeretem a kert zöldjét, a vasrózsa tarkaságát, erejét, szívósságát...
 


Zöldhagymák sorakoznak
Babocska


A répa áldozat lett, míg fotóztam:-) Szerintem már kétszer ekkorák!!

Nincsenek megjegyzések: