2012. szeptember 25., kedd

Utcára nyílik...

Azt hiszem, ritkán látni az utcai kapukon  kézzel készített díszítést. Amolyan egyszerű, de kedves, vendégköszöntő-szivetmelengető díszekre gondolok, amire jó ránézni. Nem divat, vagy félünk hogy reggelre lába kél...Ezért gondolkodjunk kreatívan, és válasszunk olyan -értéktelennek tűnő -anyagokat, amelyre nem csap le senki, míg mi édesen durmolunk annak tudatában, hogy milyen jó kis díszítésük van!

Hogy legyen kedvünk díszíteni, ma egy újabb egyszerűen elkészíthető ajtó/kapu díszt mutatok nektek, melyet a hétvégén készítettem, egy hirtelen ötlettől vezérelve.Gesztenyét gyűjtöttünk, asztali dísznek. Végül a gesztenyéket aprófúróval kifúrtuk, és egy vékony, de tartós drótot fűztem át a szemeken. A drótot összefogtam, így kerek lett. Tujaágakat csipegettem hozzá, amelyből még lehetett volna...Azokat is ráerősítettem egy vékony szállal, de van amelyet csak áttekergettem a gesztenyék között. A zölddel igen mutatós. Persze más zöldet is lehet használni...



Ha tetszik, készítsd el ezt, vagy más anyagból a sajátodat!
 
Kövess a Facebookon is, ha szereted a vidéki életet!
 
Csatlakozz itt!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon klassz a gesztenyésed.Köszi az ötletet.Eszter