2012. december 21., péntek

A finom szaloncukor...

A szaloncukor készítése házilag nekem még nem sikerült. Ezért megpróbálok olyat venni, amiért érdemes kicsomagolni a dobozból őket. A szép papírok nem mindig minőségi terméket rejtenek! De ezt bizonyosan Ti is tudjátok:-)
Azt hiszem a korral jár, hogy mostanra előtérbe került a minőség, a mennyiséggel szemben. Inkább kevesebb legyen, de annak legyen minden falata mennyei!

Én nagyon szeretem a marcipánosat...de igazán csak az jó -szerintem-ha étcsokiban van. Más nálunk a vajkaramelláért rajong. De az igazi kedvencem a trüffelkrémes, étcsokiban!

Azt is szeretem, ha régimódi egy kicsit, és papírban van, "sztaniolos" borítással. Tudjátok, amit régen kisimogattunk a füzet lapjai között, és én egy ideig ott őrizgettem...

Mikor a táblás csokikat elkezdték műanyagba csomagolni, nem szerettem. Ma is hiányzik a fényes zörgős papír, és emlékszem, mennyi csokipapírt összegyűjtöttem egy -egy dobozbam. Ma ez már nem lehetséges. De mindig van valami, mi az adott korra jellemző lehet, és talán érdemes összegyűjtögetni!

Ha van ötleted, mi lehetne, írd meg!

Ez -alább-a kedvencem most- néhány kép étvágygerjesztőnek:-)



 



Keress a Facebookon is, hogy még több képpel örvendeztesd meg magad a pihenés napjaiban is!
Csatlakozz itt a vidék szeretőkhöz!

Nincsenek megjegyzések: