2016. január 2., szombat

Ünnepek után

Ha eltelnek az ünnepek, akkor is szeretjük még tartani egy kicsit- nem sokáig, csak icipicit - a díszítést, a hangulatot. 
Színektől függetlenül, színesen, tisztán, fényekkel és apróságokkal őrizzük ezt a szép időszakot.

***
A sütitartónk sütit még nem szolgált fel soha; 
a nyári levendulapárnák mellett néhány fehér fa szív, csillag és karácsonyfa dísszel volt megtűzdelve.


 


 A rendszeres látogatók tudják, hogy kis levendulásunk nagy örömünk. Így nálunk minden évszakban aktuális egy kis levendula. Ezt a kis képet most kaptam ajándékba. 
Még a karácsonyfa alatt is helye volt:-)



 A szép terítők nem maradhatnak el...
Szerintem ilyenkor ünnepélyessé teszi a komódot. Ünnep után pedig egyszerűen itt a helyük.








A konyhában is maradhat a díszek egy része; idén a kézzel horgoltakat vettem újra elő. 
A többi dísz sem karácsony-függő ugye? Nyugodtam maradhatnak még.
 


 Ez a kis fény is itt lesz, szerintem tavaszig. A füzér hópehely, téli hangulatot áraszt. Szinte látom, ahogy kinn hull a hó, benn pedig a fények erősítik a téli varázslatot!


 A lefolyt gyertya nem unalmas. Kisfiunk kedvenc jelensége.


 A pasztellkék bili - csak én hívom így - tényleg olyan, mint egy éjjeli edény, még teteje is van; most csak tobozokat tárol:-)


 Picinyke korsó a kacatok között.


Szeretjük az egyszerű díszeket. A színeket, a fényeket. 

Amíg alszik a kert, pihen a föld, törik a fű a lábunk alatt, addig igazán jó mulatság apróságokkal szebbé tenni a környezetünket.

Nincsenek megjegyzések: