2016. február 12., péntek

Húsvéti készülődés

 Már a korai húsvét ünnepe foglalkoztat. Néha jólesik olyan kacatokat venni, amiről először percekig gondolkodik az ember: kell ez nekünk? 
Így voltam ezzel a világító tojás (húsvéti ) égősorral. Azt hittem már nem lehet fokozni, de lehet! Miután egy perc gondolkodás után eldöntöttem, legyen nekünk ilyen, bele is került a kosárba. Voltak színesek is, de úgy éreztem az a fehér még belefér. Nem is tudom, giccses vagy sem? Végül ha nagyon idétlenül mutat, gondoltam, fehéren egyszerűen csak feltekerem az ágakra, és amolyan tojásdísznek 'eladom.' 







 Jó ez a spaletta, mert jól lehet díszíteni:-)

Aztán megtetszett éjjel is:


A japánbirs ág volt a kezdet, mivel "rügymegfigyelés" van nálunk hivatalból:-) Az udvarban megfigyeljük a szomorú barkafüzet, idebenn pedig a világító tojásokat...


Nincsenek megjegyzések: