2018. március 16., péntek

Madaras pálcás, és piros akasztós tojás

Januárban már vágyakoztam készíteni valami frisset, de tisztát; kevés színnel bíró aprócska kedvességet. Kismadarak mellett döntöttem; és mivel a varrás sosem volt erősségem, így jó pár madár sablont kivágtam, és megpróbáltam megöltögetni, mire elfogadhatónak ítéltem őket. Egyre apróbb öltéseket sikerült kifacsarnom a kezemből, amelyek közül a bal a erősebb, és mivel az elhatározásomat nem akartam felrúgni, így újra és újra elkezdtem. A mozdulatot tudom, de bizony mindig "sutának" tartottak a varráshoz, annak ellenére, hogy a rajzolás nekem való volt.
Addig addig, hogy azóta már több színben is készültek, kisebb és nagyobb méretben. E kettő volt az elsők között az, amelyiket nem szedtem szét.







A lendület kitartott, és mivel a húsvét piros tojás nélkül nem múlik el, így maradék piros dekorfilcemből, és további dirib-darabokból tojásokat kezdtem készíteni. 
Jól esik babrálni velük időnként...





Szeretném a finom részeket is varrással rögzíteni, de ahhoz még sokat kell gyakorolnom...Ó, és közben berepült a zöldike is, egyenlőre szárnyak nélkül.!

3 megjegyzés:

mancoka kertje írta...

Nagyon helyesek a madárkáid! Megfertőztél vele, kedvet kaptam hozzá! Ezeket a szürke napokat így lehet csak átvészelni.

Holdgyöngy írta...

Az a kék madár! Egyszer egy játszóházvezető madarat csináltatott gyerekekkel, papírból, ehhez hasonló forma, s ahogy díszítették lehetett variálni. Egy egyszerű forma, s mégis hány csodás madárka született belőle.

Gitta írta...

Kedves maconka, és kedves Holdgyöngy!

Örülök hogy tetszenek a madárkák! tényleg egyszerűek, de egy pályakezdőnek!...:-) Köszönöm, hogy itt vagytok!