2012. június 1., péntek

Menta az ételhordóban

Nálunk éppen felújítás zajlik, így minden udvari dísz, terasz dekor porosodik. De már kifelé tartunk az őrületből, így fellélegezvén ültettem néhány fűszernövényt, felhasználtam a korábban elkészített jelzőcsipeszeimet, és előkerestem a zománcos kék kedvenceimet. Ide -oda rakosgattam őket, végül- még koránt sem fejeztem be- készült róluk néhány kép is.  Az  a jó a képek készítésében, hogy olyan szemszögből lehet megmutatni egy tárgyat, ahogy nem látjuk egyébként! Szeretem a részleteket, szeretem őket megtalálni, és kiemelni, szétszedni, aztán összerakni:-)

Menta az ételhordóban:-)











A többi képet a Vidéki Otthon alatt találod!


Ha tetszik a blog, ha érdekel  vidéki élet, légy rendszeres olvasóm, és csatlakozz facebook közösségünkhöz!







Nincsenek megjegyzések: